28.5.09

ÇOCUK ŞENLİĞİ DÜZENLENDİ


ÇOCUKLAR ŞENLİĞİ DÜZENLENDİ

İlçe Milli eğitim Müdürlüğünün 2008/2009 Eğitim Öğretim Yılı Mut İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Mut Çınar altı Parkında İlköğretim okulları öğrencilerinin hazırlamış olduğu gösterileriyle Çocuk Şenliği düzenlediler.

Çocuk şenliği programı, 75. yıl Anaokulu Müdürü Ayfer Kedeleş’in okulların yılsonu etkinlikleri çerçevesinde minik öğrencilerin öğretmenleri eşliğinde hazırlamış oldukları gösterileri sunduklarını, bu programın amacının öğrencilere verilen öneminden bahsetti.
Programa; Barabanlı İlköğretim oklunun Dünya Çocuklar karması gösteri, Cumhuriyet İlköğretim okulunun Hep Yek, Gazi İlköğretim okulunun Sani Bana yazmışlar ve diğer okulların hazırlamış oldukları gösterileriyle program sona erdi.

Düzenlenen programa İlçe Kaymakamı Osman Yeni doğan , Milli eğitim müdürü Harun Gergin ve diğer daire amirlerinin katılımı oldu. Programda en çok dikkati çeken ise öğrenci velilerinin çocuklarının resimlerini çeke bilmek için göstermiş oldukları kargaşa dikkatlerden kaçmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SİTEMİZE HOŞGELDİNİZ

MUT TEMSİLCİ GAZETESİ TARAFSIZ HABERCİLİĞİMİZİN DEVAMI İÇİN ÇALIŞMALARIMIZA DEVAM EDECEĞİZ... BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN....

MUTLUNUN SESİ OLMAYA DEVAM

MUT KAYSI FESTİVALİNE

BÜTÜN HEMŞERİLERİMİZİ.... HERKESİ BEKLİYORUZ

HAVA DURUMU

HABER VAKTİM

SPOR HABERLERİ

DÖVİZ KURU

BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN

MUTUN TANITIMI TEMEL HEDEFİMİZ:

ERİK-KAYSI-ÜZÜM-ZEYTİN-ELMA

İzleyiciler

Hakkımda

Fotoğrafım
MUT İLÇESİNİN SESİ OLMAYA DEVAM EDİYORUZ. BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN......