21.5.09

AK PARTİ MUT İLÇE BAŞKANINDAN BASIN AÇIKLAMASI


AK PARTİ MUT İLÇE BAŞKANINDAN BASIN AÇIKLAMASI

Coşkuyla kutladığımız 19 Mayıs Gençlik ve spor bayramın, tüm yurtta olduğu gibi ilçemizde de huzur ve coşku için de kutlamanın sevinci ve gururu içerisindeyiz.

Bu vesileyle tüm Mut halkının bayramını kutluyorum. Türk milleti tarihi ile övünen, zaferleriyle parlayan bir geçmişe sahiptir. Her zafer bizim için bir gurur kaynağı olmuştur. Tarih sayfalarına atalarımızın ismi altın harflerle yazılmıştır. Gençler bizim geleceğimizdir ben gençlerin siyasete ilgi duyup söz sahibi olmalarını istiyorum. Çünkü onlar bizim geleceğimizdir, siyaset Ülke yönetiminin vazgeçilmez bir unsurudur çünkü demokrasilerde siyaset vardır.

Ak Parti siyaseti memleket ve millet için yapan Türkiye’nin en büyük partisidir. Milletten aldığımız gücümüz doğrultusunda hizmet yapmaya ve hizmetlerin öncüsü olmaya devam edeceğiz. İlçemizde yapacağımız çok işler var; halkımızın beklentilerini boşa çıkarmayıp belediye başkanımızla sırt sırta, omuz omuza verip koordineli bir şekilde çalışacağız. İlçemiz halkı sağ olsun genç dinamik çalışkan bir belediye başkanı seçti. Yüzlerini inşallah kara çıkarmayacağına inanıyorum. Çünkü kendisi bir halk adamı bir hizmet eridir, bizde kendisini iktidarımızın gücüyle bütünleştirip, gücüne güç katarak yardımcı olacağız.

Son olarak Mut Halkına 22 Mayıs Cuma günü Dış ticaret genel müdür yardımcısı Mustafa Sever ve Ak Deniz yaş sebze ve meyve birliği başkanı Ali Kavak ve yönetim kurulu üyeleri, bunun yanın da Türkiye’nin muhtelif yerlerinden ihracat yapan müteşebbislerimiz geleceklerdir, bu panel konuşmasına Mut halkının ilgi duyacağına inanıyor ve herkesi bu önemli panele davet ediyorum

Bu duygu ve düşüncelerle tüm Mut halkına saygı ve sevgilerimi sunarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SİTEMİZE HOŞGELDİNİZ

MUT TEMSİLCİ GAZETESİ TARAFSIZ HABERCİLİĞİMİZİN DEVAMI İÇİN ÇALIŞMALARIMIZA DEVAM EDECEĞİZ... BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN....

MUTLUNUN SESİ OLMAYA DEVAM

MUT KAYSI FESTİVALİNE

BÜTÜN HEMŞERİLERİMİZİ.... HERKESİ BEKLİYORUZ

HAVA DURUMU

HABER VAKTİM

SPOR HABERLERİ

DÖVİZ KURU

BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN

MUTUN TANITIMI TEMEL HEDEFİMİZ:

ERİK-KAYSI-ÜZÜM-ZEYTİN-ELMA

İzleyiciler

Hakkımda

Fotoğrafım
MUT İLÇESİNİN SESİ OLMAYA DEVAM EDİYORUZ. BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN......